Fair Wear Friday 2

vrijdag 6 juni 2014

Als de zon schijnt vind ik het makkelijker om in deze rubriek te scoren: ah ja, je hebt minder kleren nodig. Dit kleedje is geen topstuk in mijn collectie, het flatteert me niet echt, het lijkt meer op zwangerschapskleding. Niks om mee buiten te komen, thuis doe ik het wel af en toe aan, want het zit lekker


Kleedje:
Zelfgemaakt in jeansblauwe tricot. Het patroon komt uit de knipmode 2/2014. De stof kocht ik lang geleden bij Pauli in Leuven en heeft geen GOTS-label, dat is een minpuntje. Ik naaide het kleed enkele weken geleden, met stof die nog ergens in een vergeten hoekje van mijn kast lag - UWYH dus, dat pleit dan weer voor me.  Toch 1/1.

Zonnebril:
van de rommelmarkt 1/1


En dan last but not least: de accessories, waar ik nog het meest zot van ben.

Flip Flops:
De Feelgoodz zijn gemaakt van natuurlijk rubber, duurzaam en fairtrade, ik kocht ze bij les chevaliersdespieds 1/1 

Oorbellen:
Zelf gemaakt van Dochters lekke binnenband 1/1

Vlotjes 4/4 dus, dat schouderklopje heb ik wel verdiend, merci.

Nieuwsgierig wie er nog allemaal meedoet, of zin om zelf mee te doen aan Fair Wear Friday? Kijk dan hier.


11 opmerkingen:

  1. Oorbellen uit een lekke binnenband? Jawel, madame Recyclage!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben altijd blij als er hier iemand een lekke band heeft... Grijns.

      Verwijderen
  2. Die oorbellen zijn schitterend! Dat kleedje vind ik ook tof, hoor. 4/4: netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grootste onderscheiding: 4/4! De jurk vind ik wel meevallen zo. Een mooie hals!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well done! En die oorbellen,..., hoe kom je er toch op!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de zwarte feelgoodz! En op't eerste zicht is er niks mis met dat kleedje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om het met uw woorden te zeggen : it's all in the pose...

      Verwijderen
  6. Ik doe ook graag mee met dit geweldige initiatief! En ik vind 't een mooi kleedje, lijkt wat op het mijne, maar ja, dat van mij is dan ook wel een zwangerschapskleedje ;-) De oorbellen zijn ook de max.

    BeantwoordenVerwijderen