Nieuwe start

woensdag 4 september 2013



Ondertussen staat hier alles weer in het teken van het nieuwe schooljaar: namenlijsten bestuderen, combineren met de juiste gezichten en proberen te onthouden, samen met collega's nieuwe projecten uitwerken, maar vooral mezelf voornemen om alles netjes te organiseren en te ordenen dit schooljaar.




Een voornemen dat vermoedelijk al na een maand sneuvelt, ik ben nu nog steeds bezig het puin van vorig schooljaar weg te ruimen. Maar goed, daarbij hoort een nieuwe agenda en puntenboekje, netjes gekaft en voorlopig nog zonder ezelsoren.



Wat je niet ziet op de foto's is dat de hoes voor mijn agenda 2 cm te klein bleek te zijn, waarop ik maar besloot een stuk van mijn agenda te snijden. Had anders zonde geweest van de hoes, niet?

Tutorial: uit Zo geknipt van Sanne en Riet.
Stof: de zolder van mijn moeder
Appel: Braderie de Lille.



17 opmerkingen:

  1. Creatieve oplossing :-) Mooie hoedjes, hopelijk doen die de goesting in 'netjes' net iets langer blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *hoesjes (dat blind typen is nog niet helemaal wat het zijn moet, maar we werken eraan)

      Verwijderen
  2. Heb ik ook al gedaan, een stuk van een schriftje snijden omdat ik verkeerd gestikt had! :-)
    Supermooie hoesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stof van op je moeders zolder! En dat voornemen, dat herken ik. Nieuwe, nog lege agenda's nodigen daartoe uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Liesbet, dat is exact het voornemen dat ik mezelf ook elk jaar weer maak. Al 15 jaar lang... dat zegt genoeg zeker. Toffe kaftjes! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! Ik ging ook super georganiseerd zijn! Maar ondertussen ligt de site van schoolagenda al een week plat en wist ik dat niet eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stof! Ik ga de mijne van't weekend ook eens onder handen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schoon gerief, dat kan alleen maar de orde in de hand werken, zou ik durven geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fleurig ! Om elke dag weer blij naar school te gaan ! Zal daar ook eens werk van maken …

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha! Hilarische oplossing om stuk van agenda te snijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enne vanaf nu op zoek naar de ideale agenda voor volgend jaar voor de herbruikbare kaft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super om de agenda aan te passen aan het hoesje. Mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook eens komen piepen op die zolder van uw moeder precies!
    Keitof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HayHay!
    Leuk setje en mooi stofje!
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen