Moederkesdag

zondag 12 mei 2013

Volgens mijn vader de valse, want de echte valt hier nog altijd op 15 augustus, maar kom... als er maar gevierd mag worden dan doen we daar niet zo moeilijk om.


Rode rozen op de tafel vanochtend


Een hele dag "Free Hugs" van de Dochter,


Verwennerij alom, door Lief en kinders.
De koekjesschaal maakte ik voor mezelf. Na een mislukt experiment een half jaar geleden, blijft deze keer met de juiste lijm alles wel netjes aan elkaar plakken.


Voor de Jongste moest ik krassen, ik won kussen, knuffels, de tafel klaarzetten, een concertje, een tasje koffie en ik bewaar voor een geschikter moment: ""ik strijk de zakdoeken en de handdoeken!" en vooral "ik zal flink zijn" Oh ja, volgens mij kan dat nog eens van pas komen! 
(hoe je zo'n kraslot zelf maakt, lees je o.a. hier)

En de Zoon? Hij zorgde voor een muziekske voor in de auto:


Fijne valse moederkesdag voor alle echte moeders!

12 opmerkingen:

  1. Ah, hier is dat ook de 'valse' hoor :-) Geen ge'vier' dus hier. Maar ik pin meteen dat kraslotidee voor volgend jaar in de klas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zette er nog een link naar een tuto voor je bij!

      Verwijderen
  2. Toch leuk om zo verwend te worden, niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De valse. Inderdaad. En normaal vieren we het dus twee keer per jaar. Maar dit jaar schiet zelfs dat er bij mij over wegens te druk en veel te weinig buitenkomen enal. Maar ik plan een grote "Goedmaak"-actie eind juni. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kinders! Hier ook geen gevier, wij vieren op 15 augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, onze papa was ook al helemaal in paniek: 'wat? Dat is toch pas in augustus?' Sinds wanneer vieren we dat in mei?'.
    Maar met knutselende kleuters is mei nu eenmaal iets dankbaarder voor moederkesdag, ook al is het de valse.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn je hebt gewoon 2x per jaar moederdag :-)
    Wat een verwennerij allemaal zeg!!
    En de kraskaarttechniek heb ik meteen gepint :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, die krasloten!
    Onthouden voor in de klas ;)

    Hopelijk genoten van jouw dag!

    BeantwoordenVerwijderen