Eindelijk tijd

zaterdag 21 juli 2012


Eindelijk werd het dan juli, 
tijd om mijn nieuwe "kameraden" aan te trekken
en oostwaarts te reizen.


Tijd om te genieten van een frisse zeebries,
zand tussen onze tenen


en de zon op ons gezicht.


Tijd om te wandelen en te fietsen in de prachtigste landschappen.


Tijd om rommelmarktjes in oude schuren te ontdekken
tjokvol ostalgisch gerief en dozen vol oude stofjes 
(gratis mee te nemen nog wel!)


en een boekenzolder waar ik helemaal van begon te zwijmelen,
stapels lectuur, een halve euro per boek!



Tijd om urenlang op onze buik in het gras te liggen
en te turen naar allerlei wilde schoonheden



Tijd om met Lief, kinderen en vrienden te zeveren
en te grillen op de meest idyllische plekjes.
Eindelijk tijd voor vakantie dus! 

25 opmerkingen:

  1. Dit zijn echt wel zalige vakentiekiekjes, ik geniet mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je ongetwijfeld keihard van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar heb jij gezeten? Wat een paradijs seg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelooft ge mij als ik zeg dat het paradijs in Duitsland ligt?

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, ik wordt al helemaal zen van het kijken naar uw foto's alleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat ziet er wel heel erg paradijselijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's!! Het ziet er heerlijk ontspannend uit.... Is dit allemaal in België? (MOOI daar!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had wel even in u plaats willen zijn, hier niets dan regen!
    Je foto's doen gelukkig even wegdromen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn vakantiegevoel hé Marina, ik ben niet zo'n trouwe privaste zondagse klant. Maar ik beloof u om af en toe ook eens wat vakantiegevoel het wwweb in te sturen!

      Verwijderen
  9. Ohh... dat klinkt als de perfecte vakantie :) Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jawadde, zo'n sfeerfoto's zeg! En die vogels, dat looptdaar zo rond??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, kraanvogels, én ooievaars én reeën, en herten én roofvogels (buizerds, wouwen, zee-arenden, ...) bij de vleet, als ge chance (of pech) hebt loopt ge zelfs een everzwijn tegen't lijf in het bos!

      Verwijderen
  11. Zalig prachtig uw foto's, dat uitzicht, die rommelzolder, dat idyllisch plekje, die kraanvogels, dat schone weer, ... En dat Duitsland. Inderdaad, dat geloof ik niet... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi. Dat is prachtig genieten geweest. Jullie hebben duidelijk genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met deze reeks kijk ik uit naar mijn tijd met lief, kids, zon, strand, water, marktjes en nog veel meer... yes vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aaaaaah wat een heerlijke mooie vakantiefoto's!! puur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allez, ik wil daar precies ook wel eens naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen