haak-pleziertjes

donderdag 29 september 2011


Ik krijg weer zin in haken, dus haal ik terug mijn grannylapjes boven. Weet je wat zo plezant zal zijn?  Als dat ding ooit eens afgeraakt! Het is wel een werk van héél lange adem, waar ik nu eens zin in heb maar dan weer een hele tijd niet. Ik ben er precies al eeuwen aan bezig. Kijk eens wat mijn haakgoesting heeft aangescherpt, een cadeautje:


dat ik kreeg van een witte merel in het groen,  omdat ze vindt dat de laatsten ook eens de eersten moeten zijn. Lief hé. Ze stuurde me een haaknaaldenmapje met gehaakte retrokantjes. Nu kan ik mijn haakgerief ook superpraktisch én stijlvol meenemen - on the road...

Merci Kelly, dit is de perfecte haakboost, had ik even nodig, zo geraakt mijn omadekentje misschien ooit toch nog eens af! Voor mijn vriendin maak ik wel eens een nieuwe want deze hou ik toch echt wel voor mezelf!

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi haakmapje! daar zou je inderdaad meteen weer motivatie van krijgen ... 't is alleen zo warm nu hé om te haken :o)
    hoeveel lapjes heb je al? ik geef toe dat dat nou eens niets voor mij is ... ik ben nu een haaktas aan het haken en zelfs dat duurt me al te lang haha! geef mij maar knuffels lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk haakmapje! Ik wens je veel haak-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof! die kantjes zijn echt geweldig! Veel granny-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh kijk, hier word ik nu eens écht blij van he :-)

    En zeer begrijpelijk dat je voor zo'n project een haakboost nodig hebt, ik vind het al enorm moedig om aan zoiets te beginnen! (en ikzelf heb die moed tot nu toe nog niet gevonden, haha)

    BeantwoordenVerwijderen