14

zondag 11 september 2011


Van't weekend raapten we een hele mand appels in onzen hof.
Er moest namelijk gebakken worden,


Apelcrumble, want Zoon werd 14!
14 al, de tijd vliegt echt wel griezelig snel voorbij,
het lijkt nog maar gisteren dat moment
toen ie voor't eerst in mijn armen werd gelegd.
Geen handgemaakte cadeautjes voor jongens van 14,
die willen liever een zwarte lederen
portemonnee en centen om erin te stoppen.


Ondertussen loopt het insectenhotel,
dat Zoon tijdens de vakantie achter in de tuin bouwde,
aardig vol,
de logées die ik voorlopig telde: 4 pissebedden, 3 spinnen
5 vliegen en 3 oorwormen.

5 opmerkingen:

  1. Hmmm... appelcrumble! Heerlijk!
    Da's tof, dat insectenhotel! Daar heb ik tijdens de vorige blogpost precies over gekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah, applecrumble!!! lekkerrrr!
    Vandaag maakte ik ook iets met appeltjes uit de hof van oma, en die appeltjes waren precies insektenhotelletjes :-)), dus veel schilwerk, maar overheerlijke appels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahaha zo een hotel heb ik ook ooit gemaakt met men broer! dat was echt super kei tof! Leuk hoor dat je je 'kleintjes' dat laat doen, leren ze veel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!! Ziet er lekker uit die crumble!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm, crumble! Ik heb hier ook al redelijk wat gemaakt met appels en peren, 2 appelbomen en 3 perenbomen leveren echt wel veel fruit op! :-) En cool, dat insectenhotel, later wil ik dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen