Opgeruimd

dinsdag 6 juli 2010

Bij het begin van de vakantie blaas ik alle stof van het voorbije schooljaar weg en neem ik de chaos onder handen. Dit jaar moet niet alleen het schoolgerief eraan geloven, maar ook de knutsel- en naaispullen. Geen knus naaihoekje zoals  hier of hier of  een heuse naaikamer zoals hier, nee ik doe het nog gezellig aan de keukentafel en heb overal in huis kasten in beslag genomen voor het naaigerief, zoals in mijn bureautje:
De bruine naaikist is een erfstuk van mijn ventjes grootmoeder, lelijk bruin maar handig retroding.


3 opmerkingen:

  1. Ik heb dezelfde lelijke bruine naaidoos :) Ook geërfd, maar dan van mijn schoonmoeder, als ik me niet vergis.. Ach, ooit verfraai ik ze wel eens.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kelly, ik heb me ook al afgevraagd hoe ik die kan pimpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit ook aan de keukentafel, maar droom wel van zo'n heerlijk naaihoekje, waar je alles kan laten slingeren ;-), maar goed jouw kast ziet er lekker opgeruimd uit.

    groeten Angela

    BeantwoordenVerwijderen